Volgers

woensdag 6 maart 2013

Vlinders

Wat is het weer mooi lenteweer! Daar horen vlinders bij naar mijn idee :). Ik gebruik op mijn kaarten best vaak vlinders, omdat ik ze zo mooi vind. Ik heb dan ook de wereld aan stempels en stansen van vlinders :P. Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een kaart die ik op internet gevonden heb. Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden.

What is it a nice springweather again! This includes butterflies in my view :). I use butterflies on card often, because they're beautiful! Therefore I have a bunch of stamps and dies of butterflies :P. I made this card with  inspiration of a card I found on the internet. I hope you like the card.



Benodigdheden;
Basispapier; Ivoor - Jacobi Drachten
Scrapbookpapier; Vintage Summer Basics - Maja Design
Stansen; Dies - Cart us
Mini butterflies - Cheery Linn
Stempel; Action
Plakparels; Action

Met deze kaart wil ik graag meedoen in de volgende challenge; 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Feikje
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt
    Bedankt dat je mee doet aan onze
    KIC challenge
    ik hoop dat je de volgende keer weer mee doet
    en heb je mijn mooie blog al gezien
    groetjes Ria
    word je dan gelijk even volger dat zou ik leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie lift hoor van de originele kaart!
    Goed gedaan! En leuk dat je ook meedoet aan de KIC-challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Feikje

    Dit heb je mooi gelift. Ziet er erg leuk uit!
    Dank je wel voor het meedoen aan KIC Challenges!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten!
    Gezellig dat je meedoet met de VLINDER challenge bij KIC.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen